2016. augusztus 10., szerda

B. N. Toler: Lélekvesztők


Cím: Lélekvesztők
Eredeti cím: Where One Goes
Szerző: B. N. Toler
Fordító: Dudás Éva
Kiadó: WOW Kiadó
Megjelenés éve: 2015
Terjedelem: 320 oldal
ISBN:  9786158027045

Hat ​​évvel ezelőtt egy tragikus baleset megváltoztatta az életem. Örökre. 
Charlotte a nevem, de általában Charnak hívnak. És van egy különleges képességem: tudok a holtakkal beszélni. 

Látom azokat a lelkeket, akik nem tudnak átkelni, mert valamilyen elvarratlan szál még itt tartja őket. Fáradhatatlanul segítettem nekik, de ennek az volt az ára, hogy feladtam a saját életem. Végül pénz, otthon és remény nélkül már csak egy megoldást találtam. 

De abban a pillanatban, ahogy a halálba ugrottam volna, Ike McDermott megmentett. Ez a jóképű katona megmosolyogtat és felvidít mindenkit. Kedves és gyengéd. 

És nem él. 
Megállapodást kötöttünk. Segít nekem otthont és munkát találni, ha én is segítek neki. Az ő lezáratlan ügye az ikertestvére. George szétesett Ike halála óta, aki addig nem bír békében átkelni, amíg a bátyja élete egyenesbe nem kerül. 
Amikor beleegyeztem az alkuba, fogalmam sem volt, hogy bele fogok szeretni mindkettejükbe. Márpedig azzal, ha megmentem George-ot, el kell engednem Ike-ot. 
De hogyan mondhatnék le a szívem feléről?


*spoilermentes*

Azt hiszem nem tudom mit írjak. El vagyok varázsolva. Imádtam ezt a könyvet. Fél nap alatt olvastam el. Egyszerűen nem tudtam letenni, annyira a hatása alatt voltam, vagyok és leszek.

Ez egy tipikusan olyan fantasy, illetve paranormális könyv, amely igazán el szokta nyerni a tetszésem. Bár ez a halottlátó képesség kissé félelmetes és fantasyhoz hűen hihetetlen, mégis teljesen levett a lábamról. El tudom képzelni milyen sokkot kaphatott anno Char, mikor rájött, hogy beszél a holtakkal. 

És ez a szerelmi szál... Ez a gyönyörű szerelmi háromszög... Olvasás közben össze-össze facsarodott a lelkem, ahogy Char évődéséről olvastam. Beleképzeltem magam a helyzetébe, ahogy ott áll a két őrülten jóképű pasas közt és nem tudtja mitévő legyen. Én sem tudtam, hogy kinek is szurkoljak. 

*spoiler*

Ike halott, így lehetetlen, hogy beteljesedjen a szerelmük, de mégis bennem volt az egész regény alatt, hogy hátha mégis lesz valami megoldás. Ahogy elképzelték a jövőjüket egymás mellett fekve azon a varázslatos tóparton... Arra nincsenek szavak. Olyan gyönyörű lezárást teremtett kettejüknek az írónő, hogy az valami csodálatos. Mikor utoljára köszöntek el egymástól, s mikor olvashattuk Ike utolsó gondolatait, folytak a szememből a könnyek. Nagyon ritka, hogy ennyire meghatódom egy könyvtől, de most szó szerint sírtam Ike-ért és azért a csodálatos szerelemért, ami kialakult közöttük. 

A pityergés közepette pedig vertem a falba a fejem, amiért George ekkora hülye, hogy ilyen hitetlen és engedi kicsúszni a kezei közül ezt a csodálatos lányt. Ezt a rendkívül odaadó, kedves, gyönyörű csajszit. És nem! Nem engedte. Aztán megszületett a happy end. Ami mégsem teljesen felhőtlen és mosolyra késztető vég. Hiszen egyfelől ez egy so sad story Ike szemszögéből. 

*spoilermentes*

Az írásom zavaros, egyszerűen meg sem tudom fogalmazni a fejemben keringő gondolataimat. Teljesen magával ragadott az írónő stílusa, maga a történet, a szereplők és minden. Ez valóban az a könyv, ami megérdemli az öt pontot! Imádtam, akár még ezerszer elolvasnám és biztos vagyok benne, hogy  mindannyiszor ugyanígy odalennék érte. Mindenkinek csak ajánlani tudom!

5/5

forrás: https://moly.hu/konyvek/b-n-toler-lelekvesztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése